Oogst van vandaag

  • De eerste nieuwe aardappelen (2 planten gerooid) / first earlies
  • Een komkommer (Burpless tasty) / cucumber
  • Een mini-courgette
  • Een paar minuscule knoflookjes / garlic

Today’s harvest

Tunnel overzicht van vandaag

Today’s overview of the poly tunnel.

First early potatoes!

The potatoes I started chitting in March and which I put in the ground on 11 April are ready to harvest! This is the first year I have early potatoes and, though there are not many per plant, I think the individual potatoes are of a really decent size. I think they are great! Guess what we’ll be eating tonight…

Nieuwe aardappels

De vroege aardappels (Junior) die ik in maart heb laten voorkiemen en op 11 april in de grond heb gestopt zijn klaar! Dit is het eerste jaar dat ik vroege aardappels heb. Het zijn er niet zo veel per plant, maar ik vind ze best groot. Ik vind ze prachtig…