Voorlopig geen/weinig berichten

We gaan verhuizen over een paar weken. Vanuit de regio Utrecht naar de regio Arnhem/Nijmegen. Ons huis is verkocht en we gaan tijdelijk in een huurhuis totdat we iets nieuws gekocht hebben. Bij het huurhuis zit best veel grond en er staan fruitbomen in de tuin. De oogst is voor ons! Mmmm… Helaas kan ik natuurlijk geen moestuin aanleggen. We zitten er vermoedelijk (hopelijk) ook te kort om dat zinvol te laten zijn.

De volkstuin heb ik aangehouden tot het einde van het jaar, dus die probeer ik zo goed mogelijk bij te houden. Maar het zal wel lastig worden als ik zo ver  weg woon. Gelukkig kom ik nog regelmatig in de buurt vanwege mijn werk.

Enfin, van bloggen zal het voorlopig niet zo erg komen, ben ik bang. Maar dat komt wel weer.

2 reacties

  1. THEA said,

    11 juni 2009 bij 13:08

    Ik wens je veel succes met de verhuizing, en met het zoeken naar een nieuw huis. Beter zo dan met 2 huizen blijven zitten!!

    groetjes Thea

    • plot101 said,

      11 juni 2009 bij 13:11

      Dankjewel! Het gaat vast lukken allemaal.


Geef een reactie

