Nestkastje voor winterkoninkje

Vorig jaar ontdekte ik dat een winterkoninkje zijn nest had gemaakt in de opgerolde tuinslang die IN mijn schuurtje hing. Je raadt het al: mijn schuurtje is niet helemaal ‘winterkoningdicht’. Er zitten wat gaten in de muren.

Enfin, vervolgens heb ik een officieel nestkastje aangeschaft. Dat hangt nu al de hele winter aan mijn schuurtje (aan de buitenkant) en ik was benieuwd of er al belangstelling voor was. Dus… kastje open en voilá:

nestkastje

Poepjes in het kastje!

2 reacties

  1. Annemieke said,

    22 januari 2009 bij 22:24

    Hey Jandra, je bent me een slag voor: ik wilde vandaag paprika-zaad gaan halen, van die oranje-blok: zalig, maar werd door iemand van de tuin gevraagd bij een scoot-passing aanwezig te zijn, dus ga ik morgen naar het tuincentrum.
    Ik sta te trappelen om te beginnen en ik ben aan mijn derde zaaisel tuinkers bezig, dus mischien ben ik met iets toch wat eerder ? Hahahaha, wat zijn we toch een kleiduiven !
    Je gaat de tuin toch helemaal opzetten dit jaar ?
    Dat een mens blij wordt van poepjes….heel apart ! Hahahahha!
    Ik krijg jammer genoeg dit keer je pagina op een hele rare manier voor mijn neus: de mooie opmaak is pleite….hopelijk ligt dat aan mijn computer en niet aan jouw blog !
    Groetjes van Annemieke

  2. plot101 said,

    23 januari 2009 bij 8:29

    Ja, ik ga de tuin gewoon opzetten. We zien wel…
    Mijn weblog toont bij mij goed, zowel in de Internet Explorer als in Firefox. Dus ’t ligt aan jouw computer, dat moet ’t wel zijn 🙂
    Zaai ze!


Geef een reactie

