Weg geweest / Zaailog

Afgelopen weekend waren we weg, dus geen gelegenheid om te tuinieren en daarover te bloggen. Vanavond ben ik pas laat terug van mijn werk en vanochtend begin ik daarom ook pas laat. Dat gaf mij de gelegenheid om gauw de pompoen (Uchiki kuri) en courgette (Early prolific straightneck, een gele) te zaaien.

De tomaten en paprika’s zijn vannacht voor het eerst in het kleine kasje buiten gebleven. Ik hoop dat het niet te koud voor ze was.

Dus gezaaid:

  • pompoen (Uchiki kuri)
  • courgette (Early prolific straightneck, een gele)
Geef een reactie

