Aardappels voorkiemen

chitpot.jpgGisteren kwamen mijn pootaardappelen binnen. Ik heb ze in het licht gelegd om voor te kiemen. Het zijn 22 “Junior” vroege aardappelen en 60 “Raja” halflate bewaaraardappelen. De Juniors ken ik nog niet, maar ik was erg tevreden over mijn oogst van de Raja’s. Het is een lekkere, iets kruimige, aardappel en ik had een goede opbrengst.

Verder heb ik (bij http://www.biologischpootgoed.nl) ook nog 100 stuks plantui “Sturon”, 20 stuks “Red Sun” sjalotjes en 5 bollen “Pintador” knoflook.

Geef een reactie

