Nog over gisteren

buized.jpgOp weg naar de volkstuin kom ik langs een compostbedrijf. Het is een rustig
weggetje tussen dijk (langs het kanaal) en het compostbedrijf. Er scharrelen altijd wat kippen rond. Terwijl ik langs reed vloog er een buizerd uit de berm op. Heel dichtbij. Als eerste dacht ik dat hij een kip had, maar toen ik keek bleek het een konijn te zijn. De foto is niet van mezelf maar gevonden op internet bij een verhaal van Martijn de Jonge. Hopelijk heeft hij geen bezwaar ertegen. Anders hoor ik het graag.
Geef een reactie

